poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Jak odzyskać konto?

Jeśli nie możesz uzyskać dostępu do swojego konta gry po ponownym zainstalowaniu gry lub rozpoczęciu odtwarzania nowego urządzenia, możesz odzyskać swoje postępy, upewniając się, że masz połączenie z Game Center (na iOS) lub Google Play (Android).

Pamiętaj, że zapisanie wielu kont na tym samym urządzeniu może spowodować utratę postępów!

Android / Google Play
Upewnij się, że gra została połączona z odpowiednim kontem Google Play (tym samym, z którym wcześniej zsynchronizowano twoją grę).

iOS / Centrum gier
Upewnij się, że zalogowałeś się do Game Center z odpowiednim AppleID (tym samym, którego użyłeś wcześniej do zsynchronizowania swojej gry).

Jeśli nadal nie możesz uzyskać dostępu do swojego konta, wykonaj następujące czynności:

1. Połącz swoje nowe konto z Facebookiem (ten sam profil na Facebooku, co utracone konto)

2. Prześlij nowe zgłoszenie do pomocy technicznej za pomocą tego formularza(link do pobrania poniżej):
  Formularz wniosku o wsparcie: problem dotyczący konta

Formularz jest w języku angielskim, więc trzeba wspomóc się google tłumaczem lub po niżej zamieszczam tłumaczenie.






Na końcu wniosku można załąćzyć zdjęcia lub screeny z konta, które chcemy odzyskać. 

3. Dodaj następujące szczegóły do ​​wniosku:

Identyfikator z konta, które zastąpiło oryginalne konto ( aktualne na urządzeniu).
indyfikator moznm znaleźć w następujący sposób :
  1. W prawym dolnym rogu <<Menu>> 
  2. Na dole ekranu <<Opcje>>
  3. W prawym górnym rogu <<Info>>
  4. Tam w górnej lewej części ekranu <<Konto>> #..... - to jest właśnie indyfikator.





Platforma urządzenia ( Android lub iOS ). Jeśli chcesz przenieść postęp z systemu Android na system iOS lub odwrotnie, wybierz opcję Oba (Both).

Dokładna nazwa gracza konta, które chcesz odzyskać (Case Sensitive)

Poziom doświadczenia gracza na koncie

Nazwa Sojuszu, do którego należysz, oraz twoja ranga


Pamiętaj, że w nazwach jest rozróżniana wielkość liter, więc upewnij się, że wpisałeś tutaj nazwę w takiej samej formie, jak w grze.

Otrzymanie od Google Play lub iTunes zakupu w aplikacji na utraconym koncie (więcej informacji znajdziesz w tym artykule pomocy: Gdzie mogę znaleźć historię zakupów / pokwitowania? )

Pamiętaj, że nie mają dostępu do żadnych danych osobowych, w tym adresów e-mail. Konta gry są identyfikowane za pomocą unikalnych identyfikatorów konta (zaczynając od #).

Ze względu na dużą liczbę żądań zagubionych kont, prosimy wszystkich graczy, aby uprzejmie postąpili zgodnie z tymi krokami i przedstawili wszystkie wymagane szczegóły, aby przyspieszyć proces.

Wszelkie prośby o wsparcie z brakującymi szczegółami zostaną automatycznie zamknięte.

32 komentarze:

  1. Pytanie jak bym miał przenieść jak niżej ale bez zgłoszenia do Saportu z Androiod na iOS
    czy tak się da zrobić ?
    I zmieniac tylko konta bo mam 2 ?

    "Platforma urządzenia ( Android lub iOS ). Jeśli chcesz przenieść postęp z systemu Android na system iOS lub odwrotnie, wybierz opcję Oba (Both)."

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć. Czekam i przypominam o obiecanym poście na temat punktacji w wojnach sojuszów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę wejść do gry pisze że brak połączenia z serwerem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam , czy jest taka opcja żeby nie dało się przenieść gry na telefon na iPhona ???

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam. Jestem współprzywódcą w sojuszu nasz przywódca zakończył granie nie ma go juz ponad miesiac. Czy da sie jakoś zmienic przywodce czy lepiej zmienic sojusz

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,akurat mam problem z utraconym dostepem do konta w grze.Poniekad tez pewnie z mojej winy,instalujac aplikacje na PC gra nie sciagnela mi starego konta tylko zalozyla nowe,a te niestety zastapilo stare.Przez chwilke na telefonie z ktorego gram pojawialy sie oba konta(nowe jako chmura),ale koniec koncow zostalo tylko nowe.
    Poza pisaniem do suportu z formularza(napisalem ale poki co brak oddzewu/minal 1 dzien) ktos ma jakis pomysl?moze da sie to samemu odwrocic?
    pozdrawiam
    camel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten sam problem, czekam i nic. wszytskie mozliwe opcjez podpowiedzi zrobilam i brakuje mi juz nadziei na przywrocenie starego konta

      Usuń
  8. Jak zrestartować konto aby zaczac od nowa?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak odzyskac konto gdyz wszystko zostalo utracone

    OdpowiedzUsuń
  10. Konto to adres email wystarczy przejść samouczek w grze i w ustawieniach zmienić adres eamil

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy włączam grę to wczytuje się i potem zaczyna łączyć i w tej pozycji się zatrzymuje. Co robić.?

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, jeden z graczy usunal drugiego, jak na nowo dolaczyc tego usunietego do sojuszu, gdzie go znaleźć? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam nasz przywódca jest nie aktualny ponad 430 dni jak możemy go usunąć? Czy wogóle się da zajmuje nam miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam . A co jesli moje konto gmail zostało usuniete. Bo wyskakuje ,że zostałem wylogowane,A gdy próbuje się zalogować to nie może znaleźć mojego konta. Czy w takim wypadku mam szansę na odzyskanie konta?

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam w dniu dzisiejszym przez przypadek odinstalowalam aplikacje empires puzzle. Po ponownym uruchomieniu utracilam dotychczasowe postępy. Co powinnam teraz zrobić

    OdpowiedzUsuń
  16. Siemka co zrobic jesli nie pamietam indetyfikatora gracza ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Straciłem telefon w nowym nie mogę wrócić do swojego konta wiecie jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam problem nie mogę odzyskać swojego konta byłem na poziomie 25 a syn na10 i cały czas ma konto syna

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie mam pytanie odnośnie jak można odzyskać konto nieznając identyfikator z gry tylko nazwę i lv gra też jest usunięta z gry pley jest jakiś sposób na odzyskanie

    OdpowiedzUsuń
  20. Co mam zrobic jezeli moj syn gral i nie zapisal swoich postepow. Nastepbie niechcacy wykasoqal gre a teraz jak instaluje laczy sie z moim kontem powiAzanym z gmail i nie mozna tego zmienic. Mam wszystkie dane jego konta poniewaz jest w moim sojuszu?

    OdpowiedzUsuń
  21. proszę o pomoc w odzyskaniu konta pozdrawiam Areczek koks

    OdpowiedzUsuń
  22. a jak przełączyc konto bo mam na emailu dwa konta i tylko jedno mi wczytuje,przełączałam ale teraz nie da rady

    OdpowiedzUsuń
  23. Przez przypadek włączyłem wróć do ustawień fabrycznych i utraciłem postępy w grze. Chciałbym odzyskać swoje konto czy da się to zrobić??? Potrzebuję formularza zgłoszenia do odzyskania konta

    OdpowiedzUsuń
  24. Chce odzyskać skasowane konto

    OdpowiedzUsuń
  25. Skasowałem bez przemyślenia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam. Nie mogę dostać się do swojego drugiego konta mam wszystkie informacje o nim i jestem przywódca w sojuszu dlatego zależy mi na czasie proszę o odpowiedź jak to mogę zrobić pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. dzień dobry. Bardzo prosze o informację, jak mogę odzyskać dostęp do swojego konta. A padł mi telefoni nie jestem wstanie wejśc tam żeby uzyskać dostępy

    OdpowiedzUsuń
  28. Odzyskiwanie danych to dla laika często skomplikowany i czasochłonny proces.

    OdpowiedzUsuń