wtorek, 1 maja 2018

Aktualizacja 1.12 w maju, co nowego?


Trwają testy na nowej wersji gry 1.12, jeśli wszystko pójdzie dobrze to będą następujące zmiany :

1. Dodane rzadkie tytany.


Będzie pojawiać się zamiast tytana 5* i więcej *.
Rzadki tytan będzie posiadał unikalną umiejętność specjalną i dodatkową obronę przeciw żywiołu ( jak to jest w zadaniach [event miesiąc] )
Za pokonanie jego jest podwyższona szansa uzyskania przedmiotu czterogwiazdkowy do ulepszenia bohatera. Im więcej posiada gwiazdek rzadki tytan tym większa szansa.
Bonusowa szansa liczy się tylko wtedy gdy podczas pojawienia się tytana jesteś w sojuszu.

2. Dodano tytany z trudnością do pokonania wyżej niż 10* 


Poziom dodanych tytanów podwyższono do 14*.
Posiadają również nowe umiejętności specjalne.


3. Dodano loot ticket (LT).


Wykorzystujcie LT, aby odrazu bez udziału w walce na mapie (prowincji), którą powtarzacie zdobyć nagrody i doświadczenie.
LT można będzie zdobyć w wojnie sojuszy i niektórych wydarzeniach.
Posiadacze VIP przepustki będą otrzymywać codziennie jeden LT.
Loot Ticket (LT) chcą podzielić na :
Złoty - bez pobierania energii świata
Srebrny - z pobieraniem energii świata

4. Zmiany w umiejętności specjalnej (zbalansowanie).

★ Kong Strażnik : obrażenia umiejętności specjalnej podwyższono z 200% na 210%

★ Thorne : obrażenia umiejętności specjalnej podwyższono z 445% na 460%

★ Kapitan Sargasso : obrażenia umiejętności specjalnej podwyższono z 335% na 345%

★ Leonidas : obrażenia umiejętności specjalnej podwyższono z 360% na 365% i przywraca bohaterowi z 50% do 75% z zadanych obrażeń

★ Domincja : zdejmuje efekty celowi zmieniono na zdejmuje efekty celowi i pobliskim wrogom

★ Czachow : obrażenia umiejętności specjalnej podwyższono z 175% na 185%

★ Chao : obrażenia umiejętności specjalnej podwyższono z 305% na 315%

★ Bosman : obrażenia umiejętności specjalnej podwyższono z 174% na 184%

★ Zeline : obrażenia umiejętności specjalnej obniżono z 145% na 135%

5. Wojny sojuszy

a) Wszystkie drużyny obronne na wojnie muszą się składać z pięciu bohaterów.

b) Bonu za pokonanie drużyny przeciwnika nie może być mniejszy niż 20 punktów.

c) Wybór rywala na wojnę będzie zależne od siły najmocniejszego bohatera każdego gracza w sojuszu, czyli jakość graczy w sojuszu.

6. Zmiany w evencie miesiąca :

Zmieniono nazwy trudności na : rzadki, epicki i legendarny
Giwera jako boss w evencie, wolniej będzie zbierać mannę.

7. Dalsze ulepszenia wersji gry dla iPhoneX.

8. Usprawnienie i zmiany w grze :

a) Zyski najazdach żelaza i żywności będzie zależne również od ilość pucharów przeciwnika.

b) Pokonanie kilku tytanów w różnych sojuszach w ciągu dnia obniża ranking zdobywanych nagród. Będzie ten efekt wyświetlany w oknie dialogowym informujący o łupach za tytana.

c) Dodan nowe ostrzeżenie, jeśli gracz będzie chciał poświęcić do ulepszenia bohatera 5* z co najmniej jedną belką.

9. Nowy bohater, prawdopodobnie nowy bohater miesiąca lub majowego eventu.


B O N U S !!!!  Już w krótce :


11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog pozdrawiam tylko tak dalej może jakiś tutorial w doborze bohaterów i oddziałów

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jakiej podstawie sondonierani przeciwnicy na wojnę mój sojusz na siłę 52k i 20zawodnikow i dostaliśmy przeciwników z siłą 89k i 30zawodnikami.odrazu wiadomo że jest nasza przegrana

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra by mogla sie rozwiac produkcja oddzialow

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego Viviki nie ulepszyli? chociaż żeby mannę średnio
    zbierała bo tak to nadaje się tylko na prowincję:(((

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to za ulepszenia na iPhone X?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog,śledzę go i korzystam dość często z wiedzy tu zawartej :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. O co chodzi z tym bonusem ?

    OdpowiedzUsuń