poniedziałek, 17 września 2018

Czat

Czat jest dostępny od 4 poziomu postaci.


Czat znajduje się w lewym dolnym rogu,


automatycznie jesteśmy przekierowani do Pokoju czatu "OGÓLNY".

Występują w języku polskim trzy pokoje: 
1) Ogólny czyli główny, 
2) Rekrutacyjny - do szukania sojuszu lub sojuszników
3) Off -Topic


Jak przejść do innego pokoju?
Bardzo prosto, wystarczy nacisnąć na koło zębate w prawym górnym rogu lub na flagę u góry ekranu.


Istnieją też czaty w innych językach, można na nich podszkolić sobie język, który na tym czacie jest używany. 


Jest jeszcze jeden czat osobny dla sojuszu, po wystąpieniu do sojuszu uaktywnia się.

1. Jak pisać na kolorowo?

Używasz nastepujacgon kodu [#ffff99] i piszesz tekst, który ma być w kolorze.
Kody kolorów można znaleźć tu.
[#ffff99] - kolor żółty

2. Jak pisać dużymi literami w opisie sojuszu?

Wpisujemy kod [% podajemy rozmiar] i piszemy tekst. Np. [%150] tekst.

3. Nowość emotikony (kliknij obrazek).


70 komentarzy:

  1. Jaki teraz wypadnie event ? Wiesz może? I kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przełomie września i października powinien być event z 20 poziomami do przejścia, natomiast w drugi czwartek października będzie zadanie z bajkami z lasu (czerwony kapturek itp)

      Usuń
  2. Witam, grałem na innym tekefonie, który zgubilem nie pamietam e-maila ale pamiętam identyfikator i hasło można się jakoś zalogować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do suportu, formularz znajdziesz w poście jak odzyskać konto

      Usuń
    2. Pisałem i nic, trochę u mnie cienko z angielskim ;/

      Usuń
  3. Jacy bohaterowie miesiąca będą do wylosowania teraz w Atlantydzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytanie:
    Nie chce mi się wczytać sklep w grze z możliwością zakupu klejnotów i nie wiem dlaczego? Ktoś coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmień konto w Google na takie samo jak w grze. Albo zesparuj ze sobą konta w wyszukiwarce Google.

      Usuń
  5. Powiększenie liter nie działa jak tak robię [%150] ehh ocb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiększenie liter działa w oknie sojuszu Przynajmniej tak jest u mnie

      Usuń
  6. A ja mam takie pytanie.Czy kolorowe skrzynki pojawiają według jakiegoś schematu czy przypadkowo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Po ostatniej aktualizacji ta gierka to dno grac sie nie chce

    OdpowiedzUsuń
  8. DziekD bardzo za odpowiedź na moje pytanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewent wydarzenia losujesz a tam bohater 3* pojebani takich postaci nie powinno być w takim losowani

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam chciałam się dowiedzieć ile ma gwiazdek najsilniejszy tytan?

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, jak włączyć te emotikony?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki teraz najbliższy event będzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Co najlepiej zrobić aby zadawać jak najwięcej hp tytana? Jak łączyć najlepiej bohaterów couzuwac przy walce itp? Mam siłę dyruzny ponad 3tys a zadaje raptem 15-20k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buffer ataku + debuffer obrony + Wu Kong/Tarlak + snajperzy w kolorze kontrujacym tytana. Mana na start, tornada, klepsydry, zdrowie, toporki.

      Usuń
    2. I antidotum wlasciwir zawsze

      Usuń
    3. Wu jest bufferem, ale można łączyć buffy. Gram dokładnie w ten sam sposób. Czasem tytan odbija złoty dmg, warto mieć zastępstwo ;) co do artków zgadzam się, poza toporkami. Są całkowicie do dupy, zamiast tego używam strzałek ( których wiecznie brakuje :) Poza tym 100% najlepszy wybór kolego ;)

      Usuń
  14. Jest już może więcej info na temat eventu z okazji Halloween?

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie co z eventem wie ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznie się 22 będzie trwać 2 tygodnie i będzie można do losowania Halloween używać tokeny epickich bohaterów, będą 2 poziomy trudnosci

      Usuń
  16. Czemu zawodnicy tej samej postaci u przeciwnika w najazdach bija 2razy mocniej niz moji np zelina udeza 140 a u przeciwnika 280 smieszne troche siewca zabiera 289 przez dwa turu a zabiera 410 kpina troche

    OdpowiedzUsuń
  17. I to jedna rzecz co pasuje ta gre ze sie grac nie chce czasem :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Czemu losowania Atlantydy są dostępne tylko parę dni po dodaniu aktualizacji z nowymi prowincjami trochę to bez sensu bo słabszym dłużej zajmuje przejście a jak przejdą to już nie mogą sobie wylosować.

    OdpowiedzUsuń
  19. To raczej komputer decyduje o wygranej w najazdach dla mnie to smieszny zart albo stwórca gry to zle to przenyslal

    OdpowiedzUsuń
  20. CZEKAM SPECJALNIE DO 24 bo jestem ciekawa czy zacznie sie ten halloween .
    Mam nadzieje ze trafi sie jakas fajna karta. Gram juz sporo czasu i ciezko jest trafic dobra 5* tym bardziej z eventu. Denerwuja mnie ostatnio najazdy. Przegrac mozna z ekipa o wiele slabsza niz mam... wojny... Koszmar jakis ostatnio. Zaczynaja wybierac przeciwnikow nie do pokonania a nie tak jak kiedys bylo ze ciut silniejsze albo slabsze... jak tak maja wygladac wojny to nie widze sensu aby one istnialy... pozdrawiam wszystkich graczy empirki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie prawda, ja mam drużynę 3500 A wygrywamy nią najazdy z przeciwnikami po 4100, lepiej poszukajcie np. Na YT filmików jak się dobiera drużynę na najazdy. Spokojnie 5x 4* rozwala najlepsze drużyny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawda tak jak ci komputer klocki poda tak wygrasz kokezanka ma racie a ty jak bysctak wygrywal to powinienes byc juz w top 100 i to na pieszym miejscu

    OdpowiedzUsuń
  23. Udowodnij napisac ja moge bardzo duzo jak kazda jedna osoba ja moge powiedziec ze jestem na 1szym hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo https://zapodaj.net/7477981c6cca4.jpg.html

      Usuń
  24. Haha w lokalnym a gdzie ogolny w lokalnym to i ja sobie wskakuje wysoko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://zapodaj.net/59a617080e567.jpg.html to masz jeszcze z dzisiaj, pochwal się swoim wynikiem:)

      Usuń
  25. Ja nie chwali pieta tylko rozumiem innych gracz taknkakbta kolezanke wyżej a jak cos to nie gram tu dla wyniku jak ty tylko dla zabawy powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  26. Sojusz nie wiesz co z wojnami była wojna większość biła i po 2 godzinach znikło i pokazuje,że wojna zacznie się niebawem :/ ta gra się robi coraz gorsza co aktualizacje

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy jakie nowe info bedzie bo cos slabo ostatni news 17 września!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Co to znaczy off topic? Co tam się dzieje? Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  29. Co z Tym Blogiem się stalo, zawsze wszystko na czas a teraz troszkę slabo ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  30. Na FB jest polski profil tej gry. Zapraszam. Poniżej link
    www.facebook.com/groups/207697816636451

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszam do sojuszu Bracia i Siostry aktywnych Graczy

    OdpowiedzUsuń
  32. Blog chyba upadł 3 miesiące bez wpisu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem problem z internetem, więc teraz będę starał się na bieżąco pisać o nowościach

      Usuń
  33. Jak się pisze kolorowymi literami

    OdpowiedzUsuń
  34. Dlaczego przy zakupie za klejnoty nie są przekazywane graczowi dane przedmioty

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak poprawnie napisać inny kolor w czacie sojuszu?

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak poprawnie napisać w czacie sojuszu innym kolorze?

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak te jb..
    .konto odzyskać informacje żadne na mejla

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam nie moge pisać wogóle w grze

    OdpowiedzUsuń
  39. Dlaczego linków nie można wklejać tylko trzeba je sobie podawać poza grą to bez sensu.

    OdpowiedzUsuń