piątek, 26 stycznia 2018

Jak zdobyć bohatera 5* ?

Każdy się zastanawia skąd ich wziąć i jak zrobić, aby wylosować bohatera 5*?


Tych bohaterów można zdobyć przez losowanie w bramie wezwań. Do tego służą złote tokeny i kryształy.
Kryształy można kupić lub uzbierać, a tokeny zdobyć jako nagrody.

Powstaje pytanie jak zrobić aby wylosowało boh. 5* a nie 3*?
Znam trzy sposoby, które mogą w tym pomóc, lecz nie daje na to 100% gwarancji.
Ja idę według przysłowia : „Kto nie ryzykuje ten nie je"

I. Nie losuj!!!! Niech ktoś zrobi to za ciebie.

II. Ten sposób dla osób powyżej 18 roku życia!, we krwi przynajmniej 1,5 promila i wtedy losujemy.

III. Na początku trzeba się przygotować: w godzinach 1:00-3:00 najpierw używamy srebrne tokeny z 3 szt. lub więcej potem dopiero losujemy.

Sposób I sam wypróbowałem: mój pies wylosował bohatera 4*, a córka 5*.
Sposób II i III to rady graczy, którzy otrzymali bohaterów 5*.

Życzę powodzenia :) i piszcie w komentarzach o innych sposobach to dopiszę.

25 komentarzy:

  1. Mi tak na 15 losowań weszła jedna 5* i z trzy 4* tak więc nie tak łatwo jest wylosować 5

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystam z okazji i zapytam tu:) wczesniej mialam konto zalozone na ios (poz 19) teraz zaczynalam od podstaw na androidzie bo iphone mi umarł i zginęła mi opcja w najazdach "zemsta" czy "pomścij wroga". Ona dopiero bedzie przy jakims poziomie czy co jest? Z gory dziekuje za odpowied :) ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może już ogarnęłaś, ale to nie ma w najazdzach tylko w wieży po prawej stronie :P

      Usuń
  3. Jaka matematycznie jest szansa na legendę przy losowaniu za tokena bądź za klejnoty? Np. 1 do 1000 czy 1 do 500 ? I czy z poziomem rośnie też szansa na legendę?

    OdpowiedzUsuń
  4. losujcie z diamentow zdobytych z nagrod, nie kupionych

    OdpowiedzUsuń
  5. gram 3tygodnie,syn wylosował fioletowego 5*około tydzień temu,dziś znowu losował czekał około 3 lub 4 minut tam gdzie zmieniają się bohaterowie i zalosował ,cud 2 postacie naraz i to 5* normalnie zawał szok,zdarzyło się to komuś ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli potwierdź się moja teoria hihi

      Usuń
    2. Również miałam dwóch bohaterów w jednym losowaniu. 5 i 4*:-)

      Usuń
  6. Mi piątka wpadła z tokena z polowań na potwory lodu. Za kupione diamenty co najwyżej 4*.Może trzeba iść tym tropem

    OdpowiedzUsuń
  7. Można też wbić obóz szkoleniowy na 20lvl i próbować szkolić. W dwa miesiące wyszkolilem 3x5*, ok. 15x4* i cale mnóstwo 3* bohaterów trenujac na dwa obozy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gram jakiś tydzień. może... i próbuję taki system, że wybieram najsłabszego bohatera lub oddział i losuję. wtedy przeważnie trafiam na poziom wyżej :) ale niestety nie zawsze... :p jakby ktoś wpadł na podobny pomysł to niech podzeli się spostrzeżeniami. Migi Rulez!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie ile trwa ban za reklamę na ogólnym pisałem zapraszam ludzi a tu ban i teraz pisać nie mogę co do kart polecam 10 losowań na raz powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko to przypadek taka gra;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądam reklamę za którą mam dostać tokena i inne nagrody a po zakończeniu go nie otrzymuję. O co chodzi. Znowu jakies oszustwo.!?

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mam pytanie czy jak zrobie druga postac to moge cos z niej przezucac


    OdpowiedzUsuń
  13. Co jest z vipem za rozproszonego gracza ? Zaproszona osoba zrobiła 10 lvl i miał być VIP dla obojga graczy ... to chyba jakas sciema

    OdpowiedzUsuń
  14. vip działa jak osoba zaproszona przekroczy 10 lvl ale musi tp być jeszcze nie istniejące konto do tej pory a gra pobrana przez link a co do losowań sposób nr 3 działa jak złoto 3 losowania i azral elane vicica pod rząd ale polecam używać najpierw 4 srebrnych tokenów potem złotego albo dias bo jak robiłem za 3 tokeny to wypadały mi 4 gwiazdkówki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już się kładłem odkładając telefon mając mało diamentów grając miesiąc mówię a spróbuję i wpadła Elena za parę dni zimkitha i śmiały ale też uważam że to jest fart

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja trafiłem 5*za pierwszym razem jak tylko nazbierało 300 kryształów

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tego nie rozumiem mam 32 poziom losowań miałem bardzo dużo żadne nie kupione i ani jednego 5*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie moje konto VIP...? Po kilku miesiącach opłacania konta vip postanowiłem skorzystać z opcji - zaproś znajomych - zaprosiłem i dupa blada. Zero vipa

    OdpowiedzUsuń